Walmart a jejich chyba dát zákazníkům, co chtějí

Pozoruhodná glosa o tom, jak si Walmart udělal zákaznický průzkum a zjistil, že lidé chtějí přehlednější uspořádání zboží. Poslechli své zákazníky, vyhodili 15 % zboží a zaznamenali výrazný propad prodejů.

Prezentované poučení: Neposlouchejte klienty, vlastně chtějí tu „širokou nabídku”, i když říkají, že ne.

Moje domněnka: Měřil někdo efekt „když nemůžu najít, co hledám, koupím při hledání i spoustu jiných věcí”? Zkrátka bych se nedivil, kdyby zákazníci, při menším množství zboží a lepším uspořádání, rychleji našli, co vlastně chtěli a ve výsledku koupili méně.

To by vedlo k potenciálně hlubšímu problému, chce mít Walmart obchod založený na tom, že znepříjemňuje zákazníkům nákup, aby víc nakoupili?

Tím nechci říct, že bychom měli klienty vždy poslouchat, ale ten závěr v odkazovaném článku mi přišel uspěchaný.

Via @BerkaUX

7