Zajímavé odkazy za uplynulý týden

Pelmel odkazů, které mě zaujaly.

Nepřítel mého nepřítele je můj přítel

To si nejspíš uvědomil Microsoftpodle zpráv The New York Times už přes rok vyjednává s Yahoo o možné užší spolupráci, spekuluje se i o tom, že by Microsoft Yahoo koupil. Společným nepřítelem je samozřejmě Google. K obnovení jednání o nějaké formě spolupráce je zřejmě popohnalo vytrvalé posilování Googlu zvýrazněné ještě tím, že přeplatil obě zmiňované firmy v jejich vlastních snahách koupit DoubleClick. Naopak podle The Wall Street Journalrozhovory nejsou aktivní, ale nějakou formu spolupráce nevylučují.

Zdroj: Daring Fireball

Mark Pilgrim o frameworku Apollo a Silverlight

Mark odsuzuje snahu Adobe a Microsoftu uzavřít vývojáře do klecí svých proprietárních vymožeností.

Apollo is based on Adobe’s own markup language, Adobe’s own runtime, Adobe’s own graphics and animation framework, Adobe’s own video and audio codecs, and Adobe’s own developer tools. You can do many things with it, but “you may not sublicense or distribute the Software. … You may not modify, adapt, translate or create derivative works based upon the Software. You may not reverse engineer, decompile, disassemble or otherwise attempt to discover the source code of the Software. … You may not install or use the Software on any non-PC device or with any embedded or device version of any operating system.”

Zdroj: dive into mark

Jak uvažují 37signals o diskusních fórech

„So we went with the clean, white, open design you see above. There’s something nice about having an open white space for people to discuss their issues and ideas. It gives the forums an “anything is possible” blank page feel.“

Zdroj: Signal vs. Noise

Netradiční pohled na teorii barev

Interaktivní průvodce základy teorie barev. Začněte třeba prostředními dveřmi.

Fair User Policy je služba, říká O2

Po delší době jsem díval na podmínky připojení k internetu přes nějakou mobilnější variantu, než je pevná linka. Zavítal jsem na stránku O2 a kliknul jsem na odkaz „FUP“ v levém sloupci, který otevře toto PDF. V první odstavci se tam píše:

„FUP je služba, která chrání běžné uživatele před omezeními vzniklými nadměrným zatěžováním prostředků sítě jinými uživateli.“

Tomu říkám zabalit něco smrdutého do pozlátka.

Nápaditá reklama s názvem Na milimetrech záleží

Zdroj: adverbox

Špinavá bomba

Zdroj: DFCKR

2 komentáře